úterý 30. ledna 2018

Rusty Lake: Hotel, Roots i Paradise - adventury, ze kterých vám bude trochu nevolno

Ahoj čtenáři,

znáte hry od Rusty Lake? Já jsem je donedávna neznala a zaregistrovala jsem je až s nedávno vydanou hrou Rusty Lake: Paradise. Ale nebudu hrát přece jenom poslední díl, takže jsem si rovnou postahovala i RL: Hotel a RL: Roots. Studio Rusty Lake (velice matoucí) vydalo kromě těchto tří placených adventur ještě free to play sérii (zatím) 9 her Cube Escape, jejichž vznik byl inspirován seriálem Twin Peaks a trojsérie Rusty Lake je prohlubuje a doplňuje. A my se na tyto tři adventury podíváme trochu blíž.



Rusty Lake: Hotel (2015)
První ze tří, trochu zvláštních, adventur se odehrává v jednom děsivém hotýlku. Je rok 1859 a vy máte za úkol připravit hostům večeři, za kterou jim bude stát za to umřít. Každý den ráno dostanete recept na další večer a je jen na vás, jestli se vám podaří najít všechny ingredience.


Rusty Lake: Roots (2016)
Díl s podtitulem Roots nás provazí příběhem rodiny Vanderboomových na jejich farmě. Prožijeme s nimi přes 70 let, od roku 1860 až do roku 1935 a jsou to velice temná léta. Vanderboomovi nejsou zrovna oblíbenci šťastného osudu a my jejich příběhy objevujeme stylem rozvětvujícího se stromu.


Rusty Lake: Paradise (2018)
Nejnovější díl ze začátku ledna letošního roku představuje deset ran egyptských, které zasáhnou rodný ostrov naší postavy. Každým dalším dnem udeří další z ran a na vás je zachránit váš ostrov před úplnou zkázou.


Po dohrání každé z adventur se mi v žaludku usídlil dost zvláštní pocit, který je dost těžké popsat. Z velké části jisté znechucení a děs, jelikož všechny tři adventury jsou hodně temné a pokřivené. Na druhou stranu jsem se pořád těšila dál, co si hra ještě vymyslí a kam až je ochotna zajít. Můžu říct, že daleko. A postup hrami umí být pěkně zapeklitý, občas se mi povedl pořádný zákys a čas od času jsem si musela pomoct googlením. Co se musí nechat je, že všechny tři adventury vypadají originálně a hezky na pohled, alespoň na první pohled. Originalita ale zůstává i na druhý pohled a ačkoliv se mi chvílemi dělalo až špatně od žaludku (jsem trochu měkota no), určitě mám v plánu zahrát si i další hry od studia Rusty Lake. Jenom doufám, že nebudu mít noční múry :)

Žádné komentáře:

Okomentovat